CURSOS

34b77d84-9e57-4827-bcfa-1505e2a6c02a

IL·LUSIONISTES

(8 - 9 ANYS)

Dissabtes
de 10h a 12h

El món dels contes ens ofereix un munt de possibilitats per somiar, viatjar, imaginar, compartir situacions fantàstiques que ens fan gaudir de l’experiència. Els contes, els fets, personatges i situacions faciliten als més menuts un recurs per canalitzar les seves emocions. El món dels contes «és un espai pensat per introduir als infants al joc teatral en un entorn lúdic i creatiu. Treballaran un munt de jocs expressius, corporals i de llenguatge, per gaudir plegats aprenent.

CONTINGUTS

1. Coneixement d’un mateix i seguretat personal.

2. Capacitat d’observació.

3. Expressivitat i creativitat.

4. Domini del cos i la veu.

5. Treball en equip

7f6ec929-396e-44b3-85c7-12d9e652295f

ARLEQUINS

(10 - 11 ANYS)

Dissabtes
Matí: de 10h a 12h
Tarda: de 16h a 18h

En els cursos d’arlequins es treballa el teatre mitjançant la fantasia i tot el que engloba, un seguit de tècniques teatrals com la interpretació, la capacitat d’expressió corporal i un imaginari una mica més elaborat. Ho començarem a treballar de manera atractiva amb la gala «Aquest arlequí em sona», on s’hauran de posar a la pell de veritables artistes. Aprendrem, a més a més, a fer teatre mitjançant el joc i activitats formatives.

CONTINGUTS

1. Veu i Cos I.

2. Presència Escènica I.

3. Llegir un text amb l’entonació adequada.

4. Introducció a la Teoria del Teatre.

f53c7eda-9d57-48d3-b564-a9a8a1cdc1dc

BAMBALINES

(12 - 13 ANYS)

Dissabtes
Matí: de 10h a 12h
Tarda: de 16h a 18h

El grup de bambalines té un objectiu molt clar: treballar el cos i el moviment. Al llarg de les diferents sessions, veurem com funciona el nostre cos envers l’espai i quines són les nostres possibilitats de moviment. Per fer això, descobrirem la kinosfera (què és), treballarem l’escolta de grup i finalment utilitzarem tots els diferents elements treballats per jugar amb la fisicalitat dels personatges.

CONTINGUTS

1. Veu i Cos II.

2. Presència Escènica II.

3. Teoria del Teatre I.

4. Màscara Neutra.

5. Escolta i cohesió grupal.

6. Inici a Improvisació.

d15f7bdd-93bd-4e19-847d-27ecd1566d28

COREÒGRAFS

(14 - 16 ANYS)

Divendres
de 19h a 21h

T’agrada ballar, cantar i interpretar? Aquest grup t’ofereix la possibilitat d’explorar noves maneres d’expressió dalt de l’escenari en un entorn lúdic i amè. Descobrirem de forma divertida els propis recursos expressius aprofundint en la dansa, el cant i la interpretació per culminar amb el muntatge d’un musical. Al llarg del curs, la veu i el ball seran els protagonistes, intentant desenvolupar i cohesionar aquestes dues disciplines mitjançant la interpretació teatral.

CONTINGUTS

1. Veu i Cos III.

2. Presència Escènica III.

3. Aprendre a cantar de forma saludable.

4. Integrar el text a la interpretació musical.

5. Introducció a la història del Teatre Musical

47 2

IMPROVISADES

(16 - 29 ANYS)

Divendres
de 18h a 20h

Durant el curs d’improvisades text, analitzarem i treballarem els elements claus per seguir formar-nos com a intèrprets. Ens endinsarem en el teatre de text per posar-nos a la pell d’un personatge i treballar-lo a fons per interpretar-lo, mitjançant l’anàlisi profunda.

CONTINGUTS

1. Guanyar confiança en un mateix.

2. Treballar la mirada, el gest, l’escolta i el llenguatge no verbal.

3. Dotar al personatge d’emocionalitat.

4. Crear un personatge mitjançant un paper determinat.

5. Teoria Teatral.

363992962_10230387031690008_2447826005806319647_n

IMPROVISADES MUSICAL

(16 - 29 ANYS)

Dissabte
de 16h a 18h

Si el que realment t’agrada és Cantar, Ballar i Interpretar, deixa’t sorprendre pel grup d’improvisades musical. Des del primer dia treballarem un musical amb diferents professionals de les disciplines corresponents.

CONTINGUTS

1. Dotar de presència escènica a l’intèrpret de teatre musical.

2. Cantar a veus.

3. Integrar el text i el subtext a la interpretació musical.

4. Història del Teatre Musical.

5. Confiar en les habilitats pròpies i en les del grup.

6. Dotar al personatge d’emocionalitat.

7. Crear un personatge mitjançant la paraula, la cançó i el moviment.

348841790_1361005741123404_2671857788145730200_n

TEIATRERUS

(A PARTIR DELS 30 ANYS)

Dijous
de 19h a 21h

Aquest grup està destinat a adults a partir de 30 anys que vulguin viure el procés de construir una obra de teatre: Lectura de guió, treball de taula, creació de personatge, assajos i finalment la representació davant d’un públic.

CONTINGUTS

1. Desinhibir-se: tècniques per alliberar el cos, les emocions i perdre la vergonya.

2. Treballar la confiança i la seguretat en un mateix.

3. La improvisació individual i grupal.

4. Reconèixer l’espai teatral i tenir en compte el públic.

5. Crear un personatge a partir d’unes pautes.

6. Gaudir del resultat, després del procés creatiu.

e65f4142-e5c9-4d90-b5ae-f34c1e9c972a

PETITS ARTISTES

(5 - 7 ANYS)

Dilluns
de 17:30h a 19h

PETITS ARTISTES un espai lúdic i creatiu on els més menuts gaudiran del despertar de la imaginació, viatjant sense límits, pels diferents vessants de l’expressió teatral i corporal.

Els jocs teatrals, els contes tradicionals i la música tot estimulant la seva imaginació i prenent consciència d’ells mateixos.

60-4-scaled

CANT COL·LECTIU

(TOTES LES EDATS)

Divendres
de 18h a 19h

VINE A CANTAR són classes pensades per deixar-vos anar i aprendre a cantar d’una manera lúdica i divertida. 

Estan pensades per qui no té el costum de cantar en públic o bé prefereix agafar experiència i seguretat en grup. 

Es tracta de classes eminentment pràctiques que consten d’un escalfament grupal i, posteriorment, la interpretació de cançons adaptades a les necessitats i demandes del grup: des de cançons pop-rock actuals en anglès, català o castellà passant per èxits del Teatre Musical. 

En finalitzar el curs farem una mostra en públic. 

T’esperem!

 

IMG_1319

CANT INDIVIDUAL

(TOTES LES EDATS)

Horari a concretar

Les classes particulars de cant s’estructuren en dues parts. La primera consta d’un escalfament individualitzat i absolutament adaptat a les necessitats de l’alumnat, segons el seu rang vocal. Mitjançant aquest, aconseguirem desbloquejar el cos, augmentar el registre vocal, treballar l’afinació i preparar la nostra veu pel repertori que vulguem interpretar.

La segona part de la classe consisteix en el treball, tant rítmic, musical com interpretatiu del repertori proposat per l’alumnat o bé el professor, siguin l’estil que siguin, tot i que sempre, des de l’escola es potenciaran els temes de Teatre Musical. També existeix la possibilitat de realitzar una preparació i coaching específics de cara a proves, càstings i audicions.